Raiffeisenbank přijde s novou fází kampaně

úterý, 22. dubna 2014, 07:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Raiffeisenbank začne na konci dubna novou fázi kampaně, která podpoří prodej půjček a účtů. Novinkou z produktové řady Raiffeisenbank je Podnikatelský účet Živnost, určený speciálně pro živnostníky. Kampaň navazuje na předchozí komunikaci Raiffeisenbank z loňského roku.

Komunikaci vytvořila agentura McCann Prague ve spolupráci se svou online divizí, TV spoty režíroval Vladimír Michálek. Kampaň propojuje offline a online svět, kdy jednotlivé grafické elementy a animace přecházejí z jednoho světa do druhého.

„Kampaň se snaží odkazovat na modernizace, které v bance probíhají, a přizpůsobit jim i styl komunikace. V kreativě jsme hledali styl, který bude fungovat dlouhodobě a lze jej aplikovat do všech komunikačních kanálů,“ říká Roman Hůla, group account director McCann Prague.

-mav-