Tullamore D.E.W. sází v on-trade na pouliční hudebníky

středa, 23. dubna 2014, 12:01 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značka irské whisky Tullamore D.E.W. startuje první vlnu on-trade podpory značky. Do českých barů chce prostřednictvím buskerů, tedy pouličních muzikantů, přenášet atmosféru Irska. On-trade koncept zapadá do komunikace Irish True, která od března běží v televizi a od dubna na internetu.

„Buskeři naprosto změní atmosféru podniku, kapela přijde bez ohlášení, hudebníci hrají naživo, nebojí se vyskočit na stůl ani zapojit hosty,” popisuje Tomáš Merlík, brand manager značky Tullamore D. E. W. Buskeři zamíří do 120 podniků v ČR a 50 na Slovensku. „Z hlediska typu podniku to nejlépe funguje v moderním pubu nebo menším baru do 150 míst,” doplňuje Merlík.

Součástí promo jsou i hostesky, které rozdávají hudební nástroje a zapojují lidi do hudební produkce v baru, a také sampling Tullamore D. E. W.

Koncept společnost Rémy Cointreau, distributor značky Tullamore D. E. W., testovala loni v ČR a SR a společně s centrálou Tullamore D. E. W. dotáhla do finální podoby. Na on-trade trhu ale celá myšlenka nekončí, značka plánuje s komunitou buskerů spolupracovat dlouhodobě.

-kch-