Výročí C&A: Velká kampaň, nová prodejna a redesign

čtvrtek, 10. dubna 2014, 07:00 Marketing, Reklama MediaGuru

C&A otevírá v Praze vlajkovou prodejnu, pro kterou naplánoval největší kampaň ve své české historii.

Módní maloobchodní řetězec C&A slaví 15 let na českém trhu. U této příležitosti otevírá 10. dubna novou vlajkovou prodejnu ve střední a východní Evropě na Václavském náměstí C&A Diamant, která prezentuje nový koncept obchodu, propojující designové trendy s prvky velkoměsta. „Nový koncept prodejen uvádíme zejména kvůli tomu, abychom zůstali číslem jedna na trhu,“ vysvětluje Tomáš Borek, Head of Marketing a Sales pro Českou republiku, Slovensko, Polskou a Maďarsko.

Nový koncept obchodu nejen ve vlajkových prodejnách

Pražský C&A Diamant je v pořadí čtvrtou vlajkovou prodejnou značky. Podobnou lze najít v Düsseldorfu, Paříži a Madridu, které byly otevřeny v loňském roce. Každá z vlajkových lodí odráží tvář svého města. „V jednotlivých vlajkových prodejnách využíváme ikony daného města. U nás jsme využili například symboly Staroměstského orloje, Tančícího domu, svatého Václava a v neposlední řadě pražské tramvaje,“ popisuje koncept vlajkové prodejny Tomáš Borek.

V duchu příslibu značky C&A „Inspirováno životem“ se v nové prodejně objevují například stojany na oblečení vyrobené z jízdních kol, unikátně řešené osvětlení či převlékací kabiny. Designové téma je inspirováno každodenním životem, městskou hromadnou dopravou a ikonickou pražskou tramvají. Designové prvky jsou zasazeny do instalací na nejfrekventovanějších místech obchodu, jako je vchod, pokladny nebo zdi u eskalátorů.

Do konce roku 2014 bude nový koncept k vidění celkem v sedmi pražských prodejnách C&A. Řetězec má v hlavním městě spolu s novou vlajkovou prodejnou celkem 13 obchodů, v České republice jich je dohromady 41.

Největší reklamní kampaň v české historii C&A

Pro otevření nového pražského obchodu naplánovala značka C&A největší reklamní kampaň ve své české historii. Kampaň, jež byla zahájena v únoru a potrvá až do konce dubna, probíhá v outdooru, rádiu, tisku a na internetu. Kampaň dále podporují i PR aktivity a komunikace v místě prodeje. Hlavní vizuál, v němž se využívají ikony Prahy, byl vytvořen in-house.

Otevření předcházela také teasingová kampaň s pop-up stylingovou zastávkou, která nový koncept přiblížila v průběhu března kolemjdoucím. Ti mohli na zastávce projít proměnou pod taktovkou profesionálního týmu vizážistů, stylistů a kadeřníků. Zastávku doplnil promo tým, který rozdával po Praze informační materiály.

Kromě toho byl v průběhu března také nasazen televizní spot, který ukázal nové směřování značky C&A. „V marketingových aktivitách se nově soustředíme zejména na mladou aktivní ženu, která ráda tráví čas s rodinou, přáteli či cestováním. Naše značka chce jít dopředu, působit mladě a vtipně,“ dodává Tomáš Borek. V květnu by měla v tomto duchu následovat další kampaň.

-kch-