Air Bank v nové kampani „fandí“ srovnávání půjček

středa, 14. května 2014, 13:04 Aktuality, Reklama MediaGuru

Od 15. května nasadí Air Bank nový televizní spot, jenž pokračuje v komunikačním konceptu dvou světů – v něm proti sobě stojí bankéř tradiční banky a bankéř Air Bank.

V nejnovějším spotu bankéř tradiční banky fandí Čechům, kteří nesrovnávají půjčky a berou si bez většího rozmyslu půjčku od své stávající banky. Air Bank tak nabízí všem klientům svou půjčku, po celý rok jeden nízký úrok 9,9 % a jednu RPSN 10,37 % jen za něco tak přirozeného, jako je včasné splácení.

Téma srovnávání spotřebitelských půjček používá Air Bank i ve své aktuální online kampani.

Air Bank spolupracuje v oblasti kreativy s nově zformovaným Green Teamem ze skupiny Ogilvy & Mather, média pro Air Bank nakupuje OMD a NeoOgilvy.

-kch-