Hodnota značky Google je nejvyšší, předběhla Apple

středa, 21. května 2014, 08:45 Aktuality, Marketing MediaGuru

V žebříčku 100 nejhodnotnější světových značek, který každoročně sestavuje společnost Millward Brown, předběhla společnost Google po třech letech dosud vedoucí Apple. Podle nového žebříčku představuje hodnota Googlu 159 mld. USD, což znamená 40% meziroční nárůst. Značka společnosti Apple ztratila podle žebříčku meziročně 20 %.

TOP 10 značek podle Millward Brown

pořadí 2014 značka kategorie hodnota značky 2014 ($M) změna v hodnotě značky pořadí 2013
1 Google Technology 158,843 40% 2
2 Apple Technology 147,88 -20% 1
3 IBM Technology 107,541 -4% 3
4 Microsoft Technology 90,185 29% 7
5 McDonald's Fast Food 85,706 -5% 4
6 Coca-Cola Soft Drinks 80,683 3% 5
7 Visa Credit Cards 79,197 41% 9
8 AT&T Telecoms 77,883 3% 6
9 Marlboro Tobacco 67,341 -3% 8
10 Amazon Retail 64,255 41% 14

Zdroj: Millward Brown, BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brand 

-mav-