Reklamní prostor Impression a ČT spravuje iBillboard

pondělí, 26. května 2014, 16:06 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

Internetové mediazastupitelství Impression Media přešlo na technologie iBillboard  AdServer. Současně také nabídlo část svého prostoru do prodeje formou RTB přes iBillboard RTB. Tímto vstupem má dojít k dalšímu navýšení zásahu iBillboard RTB. Zásah má být vyšší než 90 % české internetové populace a měsíčně nabízet více než 2 miliardy zobrazení k prodeji formou RTB.

Česká televize přešla se správou svých webových aktivit na iBillboard AdServer s tím, že nejvíce bude využívat oblast správy videoreklam. O případném využití RTB reklamy zatím definitivní rozhodnutí nepadlo.

iBillboard AdServer je nástrojem pro správu reklamního prostoru a reklamních kampaní. Patří společnosti Internet Billboard. Spravuje reklamní prostor v několika státech střední a východní Evropy.

-mav-