SR: Mediaresearch chce měřit TV, spojila se s 2muse

středa, 21. května 2014, 11:19 Aktuality, Výzkum MediaGuru

Od poloviny května se slovenská výzkumná agentura 2muse spojila se společností Mediaresearch. Vznikl tak nový subjekt na slovenském trhu výzkumných agentur, který bude působit pod názvem 2muse mediaresearch. Jeho ambicí je vstoupit na pole elektronického měření TV sledovanosti a do budoucna zajišťovat i monitoring reklamních výdajů.

Mediaresearch se v současnosti podílí na Slovensku na měření internetové návštěvnosti a na výzkumu sociodemografického profilu internetových návštěvníků.

2muse působí na slovenském trhu pět let. Její loňský obrat dosáhl 1,33 mil. euro. Jde o největší nesíťovou výzkumnou agenturu na slovenském trhu.

Na českém trhu se Mediaresearch specializuje na mediální výzkumy. Je realizátorem elektronického měření sledovanosti, spolurealizátorem návštěvnosti internetu a dodavatelem dat monitoringu reklamních investic.

-mav-