Becherovka komunikuje drink Beton s Pohlreichem

pondělí, 09. června 2014, 13:04 Aktuality, Reklama MediaGuru

Becherovka podporuje letní kampaní své míchané drinky – Beton a Beton Bitter, který se servíruje ve vinné sklenici a kromě Becherovky Original a toniku se do něj přidává aperitiv KV14. Pro míchání zmíněných drinků Becherovka letos zahájila spolupráci s tradiční českou značkou toniku River Original Tonic.

Podpora drinků Becherovky probíhá v outdooru, printu, televizi, na internetu a v místě prodeje. Na internetu komunikuje především na sociálních sítích – na Facebooku, Instagramu a YouTube, pro který připravuje sérii krátkých videí s Betonovou tematikou.

printu se objeví v titulech Chata & Chalupář, Domov, Maxim, magazínu Lidových novin či Glanc. Venkovní inzerce je k vidění na double bigboardech a CLV v Praze, Brně, Ostravě. Citylighty se objeví také v Olomouci a Liberci.

doubleBGB_Becherovka-Beton_9800x8400.indd

Oba dva zmíněné drinky bude ve svém pořadu „Rozpal to, šéfe!“ v neděli 15. června připravovat také Zdeněk Pohlreich. 

Beton_Pohlreich
Zdroj: archiv FTV Prima

Vizuály nafotil fotograf Ondřej Pýcha. Grafickou stránku vizuálů zpracovala agentura Forsage. O product placement se postarala divize Fuse OMG. Nákup médií zajišťuje agentura PHD.

-kch-