Filmoví marketéři odhalí ve Zlíně své know-how

neděle, 01. června 2014, 00:29 Aktuality MediaGuru

Ve dnech 2. až 3. června proběhne 12. ročník zlínského barcampu Duhová kulička, který se zaměřuje na filmový marketing. Účastníky čekají tematické přednášky a případové studie z českého i slovenského prostředí. Vystoupí Otto Bohuš nebo například tvůrci kampaně pro film Příběh kmotra.

Čeští filmaři uvedli během roku 2013 celkem 29 celovečerních snímků. Většina z nich se pouze z kin nezaplatí. Duhová kulička přináší pohled na to, jak dobrým marketingem přilákat takové množství diváků, aby si na sebe snímek vydělal.“ vysvětluje Michal Kříž, koordinátor projektu. Na programu jsou proto přednášky o product placementu, marketingovém testování, ale také o psaní úderných textů pro filmové plakáty. Kromě toho proběhne také soutěž, ve které proti sobě budou stát čtyři vybrané marketingové kampaně: soutěžit budou kampaně pro film Kandidát, Můj pes Killer, Příběh kmotra a Babovřesky.

Celý barcamp proběhne v rámci Zlín Film Festivalu a zdarma na něj mohou přijít jak návštěvníci ZFF, tak všichni zájemci z řad veřejnosti.

Duhovou kuličku každoročně pořádají studenti Fakulty multimediálních komunikací UTB, letos za podpory Technologického inovačního centra.

-kch-