Do Česka jde Pricemania, konkurent Heureka.cz

úterý, 08. července 2014, 11:37 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

Na český trh srovnávačů cen a kvality e-shopů vstupuje nový hráč, společnost Pricemania. Patří mezi přední e-commerce hráče na slovenském trhu. „Víme, že to vůbec nebude lehké, ale věříme, že do konce roku 2015 bude Pricemania číslo tři na českém trhu,” uvedl jednatel společnosti Michal Král. Atakovat chce tak postavení srovnávačů Heureka.cz a Zboží.cz.

Web Pricemania je už spuštěn v beta verzi s velmi omezenou funkcionalitou a obsahem. Postupně během roku 2014 budou přibývat nové funkce i obsahové sekce.

V těchto týdnech probíhá registrace e-shopů a párování produktů v hlavních kategoriích. V první fázi jde o kategorie s vysokým podílem automatizace, tzn. zejména bílé a černé zboží, foto, parfémy, pneu, knihy.

Zájem o spolupráci už potvrdily společnosti jako Alza.cz, Kasa.cz, skupina Vivantis, Okay.cz, Electroworld.cz či Parfums.cz.

Nový hráč se chce prosadit katalogem a šíří a kvalitou obsahu. Cílem je pomoci uživatelům nejen s výběrem e-shopu, ale i s výběrem a srovnáním samotného zboží.

Provozovatel počítá s masivními investicemi do PPC systémů, sociálních sítí, e-mail marketingu, PR aktivit a do intenzivní práce s uživateli webu.

Pricemania

-mav-