Milka přeměnila CLV na výdejní automat

čtvrtek, 17. července 2014, 07:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značka Milka společnosti Mondelez CR komunikuje v letním období novinku Milka Softíky, jež v sobě spojuje jemné pečivo a čokoládu Milka. Produkty s názvem Milka Cake&Choc a Milka ChocoTwist podporuje kampaň v televizi, na internetu a v outdooru.

V rámci outdoorové kampaně bude v druhé polovině července na zastávce pražského metra Anděl přeměněn CLV nosič na interaktivní výdejní automat Milka Softíků Cake&Choco. „Stačí pomocí interaktivní dotykové obrazovky správně zodpovědět jednoduchou soutěžní otázku a následně si už jen vychutnat měkoučkou odměnu,“ uvedla Eva Malecká, Assistant Brand Manager Treats CZ/SK ze společnosti Mondelez Czech Republic.

Interaktivní CLV spojuje dotykovou LCD obrazovku přímo se zásobníkem a podavačem. Během prvních 14 dní v červenci bylo CLV ozvučeno a vysílá TV spot, 15. července se pak změnil na interaktivní samplovací automat.

Milka Softíci a její výdejní automat v CLV na Andělu
Milka Softík a její výdejní automat v CLV

Soutěžní software Hádanky s Milka Softíky vznikl u agentury Symblaze, kreativu polepu CLV připravila agentura Saatchi&Saatchi. Média zajišťuje agentura Carat, která se rovněž ve spolupráci s EuroAWK a společností SW-Swana podílela na přípravě interaktivního CLV.

-kch-