Za marketing ČSOB zodpovídá Petr Hutla
ČSOB mění na základě rozhodnutí představenstva od 1. července 2014 svou organizační strukturu. K výrazným změnám dochází v agendě Petra Hutly, který nově převezme odpovědnost za oblast Integrované služby pro soukromou klientelu, pod kterou spadá mimo jiné i marketing. Za marketing byl ve skupině až do svého červnového odchodu zodpovědný Jan Lamser.

Původní agenda Specializované bankovnictví a pojištění, kterou Petr Hutla vedl, se nově rozdělí mezi něj, Marka Ditze a Petra Knappa. Petr Hutla bude zodpovědný za pobočkovou síť ČSOB i Poštovní spořitelny, Era finanční centra, call centrum či marketingovou komunikaci banky.
Za ČSOB Pojišťovnu, ČMSS a ČSOB Penzijní společnost bude nově odpovědný Marek Ditz; za ČSOB Leasing a ČSOB Factoring Petr Knapp. K dalším změnám dochází také u ostatních členů představenstva. Útvary Compliance, Řízení rizik, Komunikace a Právní služby spadají pod Johna Hollowse. Koen Wilmots je nově odpovědný za Facilities Management, útvar Platby a produkty a Obchodní technologie a podpora procesů.
Organizační struktura ČSOB k 1. červenci 2014
-kch-