AshleyMadison využívá v reklamě nevěrné politiky

úterý, 05. srpna 2014, 08:10 Aktuality MediaGuru

Internetová seznamka pro diskrétní seznámení zadaných AshleyMadison spustila v Praze reklamní kampaň. Využívá v ní na billboardech fotografie bývalých českých premiérů, kteří dříve řešili problémy s nevěrou. Pod nápisem „Proč by se měli bavit jenom premiéři“ umístila fotografie bývalých předsedů vlády Mirka Topolánka, Petra Nečase a Jiřího Paroubka. 

První billboard je umístěn na pražském Chodově. Podobným způsobem se AshleyMadison snažila přilákat pozornost i v jiných zemích. Poukazovala například na prozrazené nevěry španělského krále Juana Carlose, britského prince Charlese a bývalého amerického prezidenta Billa Clintona.

AshleyMadison.com byla založena v roce 2002 v Torontu. Nabízí zprostředkování diskrétního seznámení již zadaných klientů. Seznamka profituje z prodeje kreditů, které zájemci z řad mužů využívají pro umožnění komunikace s ostatními. Seznamka má celosvětově přes 27 milionů registrovaných uživatelů. Za první dva týdny po spuštění v České republice a na Slovensku zaznamenala půl milionu návštěv.

-čtk-