Discovery a Eurosport spojují distribuční týmy

středa, 27. srpna 2014, 04:55 Aktuality, TV MediaGuru

Společnost Discovery Networks CEEMEA, divize společnosti Discovery Communications spojuje distribuční týmy pro celé portfolio 22 kanálů. Ve střední a východní Evropě, na Blízkém východě a v Africe je bude pod vedením viceprezidentky pro distribuci Oksany Janušovské nabízet jeden společný distribuční tým, který bude odpovědný za distribuci nejzajímavější nabídky placeného televizního obsahu v regionu, včetně kanálů zaměřených na zábavnou faktografii, životní styl a sport. Spojené portfolio zahrnuje kanály Eurosport, Discovery Channel, TLC či ID Xtra.

Agenturní prodej obsahu kanálu Eurosport bude nadále řídit Benjamin Deshayes, který byl nově jmenován zástupcem ředitele pro distribuční strategii Discovery v regionu CEEMEA, přímo podřízeným viceprezidentce pro distribuci Oksaně Janušovské. Deshayes pracuje pro Eurosport od roku 1998. Je odpovědný za prodej partnerům na trzích střední a východní Evropy a řídil řadu významných projektů, například spuštění vysílání v místních jazycích v tomto regionu.

Společnost Discovery Communications převzala většinový podíl ve společnosti Eurosport International 2. června letošního roku. Svůj podíl navýšila z 20 % na 51 % v rámci širšího strategického partnerství se skupinou TF1 Group, které bylo zahájeno v prosinci 2012.

-kch-