Heureka.cz staví novou kampaň na zlepšovácích

úterý, 26. srpna 2014, 08:23 Aktuality, Reklama MediaGuru

Nákupní rádce Heureka.cz spouští v pondělí 25. srpna novou kampaň, jež staví na radách a vychytávkách. Znázorňuje zlepšováky, které mají pomoci usnadnit život v obvyklých situacích.

Heureka_Vizuál_boty

Heureka_Vizuál_toaletní rolička

 

Kampaň bude k vidění v outdooru, na internetu a také v televizi. Spoty poběží na Primě, dále budou nasazeny na iPrimě, YouTube a Streamu. Doplní je bannerová inzerce na zpravodajských serverech.

„Hlavním cílem kampaně je ukázat zákazníkům chytré nakupování – možnost porovnat si na Heurece cenu, přečíst si recenze a hodnocení zákazníků, srovnat si zboží podle zadaných parametrů. Zákazník má zároveň možnost nákup uskutečnit přímo na Heurece prostřednictvím funkce Košík,“ vysvětluje Tomáš Braverman, ředitel nákupního rádce Heureka.cz.

Kreativní část kampaně zpracovala a realizuje agentura PragueBistro, o nákup médií se postarala Allegro Group Media. 

-kch-