Jameson se spojuje s letním kinem na Smíchově
Irská whiskey Jameson, jež patří do portfolia společnosti Jan Becher - Pernod Ricard, se spojuje s letním Výletním kinem na Smíchově. V jeho prostorách uspořádá ve stylu pop-up kina sérii akcí Jameson Film Night. Série startuje 21. srpna promítáním filmové novinky – snímku Lucy. Další promítání je naplánováno na 4. a 18. září.
„Jameson a film zkrátka patří k sobě už dlouhou řadu let. Značka Jameson podporuje dlouhodobě filmové festivaly, má ale také vlastní filmové projekty. Výletní kino Smíchov nabízí ojedinělé spojení dobré zábavy a dobrých drinků v příjemném prostředí pod širým nebem,“ říká o projektu Kamil Varhánek, brand manager Jameson JBPR.
V rámci akcí Jamesona doplní prostor letního kina party set-up ze slámy a designové dekorace, včetně retro dodávky Citroën proměněné do brandovaného baru s letními drinky z whiskey a ovocných limonád.
Vstup na projekce bude možný pouze s platnou registrací na microsite, po registraci je možné získat i poukaz na dva drinky zdarma. Projekce podpoří komunikace značky na Facebooku, prostřednictvím direct mailingu a PR aktivit v on-line médiích. Koncept, organizaci eventů a PR zajišťuje agentura M-ocean. Aktivity v sociálních médiích zařizuje agentura Bubble.
Značka Jameson je propojena s filmem dlouhodobě formou product placementu v různých snímcích. Do loňského roku byla také partnerem Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary. Letos však od spolupráce upustila a na její místo nastoupila vodka Finlandia společnosti Brown-Forman.
Spojení s letním kinem nabývá u značek na síle. Již druhým rokem provozuje letní kino ve Žlutých lázní italská značka Aperol, která každou letní středu promítá italské snímky. S Výletním kinem na Smíchově se spojuje belgická pivní značka Stella Artois.
-kch-