Kofola se stala partnerem pražské ZOO
Společnost Kofola zvítězila v elektronické aukci a stala se hlavním dodavatelem pražské zoo v oblasti nealkoholických nápojů.
„Je bezvadné, že nám Kofola bude dodávat své portfolio nápojů po následující tři roky. Zoo Praha a Kofola k sobě patří, protože za oběma značkami stojí silný příběh a dlouhá tradice,“ říká šéf marketingu Zoo Praha Vít Kahle a pokračuje: „Kofolu vnímáme jako strategického partnera s kompletním portfoliem nealko nápojů. Díky tomu můžeme společně realizovat spoustu dalších aktivit, které pomohou k tomu, aby se návštěvníci v zoo cítili ještě lépe. Od vzájemné spolupráce si také slibujeme, že se našim restauratérům sníží vstupy, a ceny nealka pro návštěvníky by tak mohly být ještě příznivější.“
„O spojení se Zoo Praha jsme usilovali velmi dlouho. Jde o jeden z nejnavštěvovanějších volnočasových areálů v České republice a navíc vyznáváme stejné hodnoty - ke Kofole patří pohoda, pramenitá voda Rajec myslí na všechny ty, co jsou v pohybu, značka Jupík podporuje aktivní děti a značka Ugo zase zdravý životní styl,“ říká k nově navázané spolupráci Jiří Vlasák, marketingový ředitel Kofoly.
-kch-