Marie Claire zvýšila prodej, drží se i Ž+Ž, Elle a InStyle

čtvrtek, 21. srpna 2014, 13:02 Tisk MediaGuru

Přesun k novému vydavateli přinesl Marie Claire navýšení prodeje.

Magazínu Marie Claire, který v průběhu loňského podzimu přešel od tehdejšího vydavatelství Sanoma k vydavatelství Burda Praha, se v prvním pololetí letošního roku podařilo v meziročním srovnání navýšit prodaný náklad. Narůst je podle dat ABC ČR na úrovni 20 %, což je nejlepší výsledek v segmentu časopisů životního stylu pro ženy.

Pohledem vývoje prodaného nákladu si relativně dobře vedou také magazíny Elle, Žena a život a InStyle, kterým se podařilo udržet úroveň prodaného nákladu z loňského pololetí.

Naopak téměř o třetinu se meziročně snížily prodeje magazínu Joy.

Vývoj prodaného nákladu (ks), 1. pololetí 2014/1. pololetí 2013

Lifestyle_prodej

Zdroj: ABC ČR

Vývoj magazínu Marianne v prodaném nákladu zcela nekroesponduje s výsledky čtenosti, podle kterých dosáhl magazín v letošním prvním pololetí vyššího počtu čtenářů než loni. Prodaných výtisků naopak podle dostupných dat ubylo.

Výzkum čtenosti Media projekt pak naznačuje lepší výsledky u magazínu Moje psychologie, který prošel významným relaunchem. Také Harper’s Bazaar má podle výsledků Media projektu příznivější čtenost, naopak prodej se v meziročním srovnání mírně snížil.

Vývoj čtenosti lifestylových titul pro ženy

MP_lifestyle

Zdroj: Media projekt, Unie vydavtelů, Median, STEM/MARK

-mav-