Snickers nasazuje nový spot s Gremlinem

středa, 27. srpna 2014, 09:50 Reklama MediaGuru

Launch spotu je podpořen podlahovou 3D grafikou na pražském Hlavním nádraží.

Od 1. září nasadí značka Snickers, z portfolia společnosti Mars, do televize nový spot. Podrážděnou Joan Collinsovou vystřídá postavička Gremlina, známá z hororu z 80. let. Komunikace značky se dále drží v duchu konceptu „Když máš hlad, nejsi to ty“, který ukazuje symptomy provázející hladové lidi. Po fyzické slabosti, podrážděnosti nastupuje nyní nesnesitelná zlost. Komunikační „hladový“ koncept byl celosvětově poprvé představen v roce 2010, na český trh byl uveden o dva roky později.

Nový spot značky Snickers

Launch nového spotu, který poběží na stanicích skupiny Nova, je podpořen podlahovou 3D grafikou o velikosti 25 m2 na pražském Hlavním nádraží. Kresba znázorňuje díru v zemi, ze které se sápe Gremlin po tyčince Snickers. Z určitého označeného místa má kresba 3D efekt. K vidění bude na nádraží po dobu jednoho měsíce.

3D samolepa
Podlahová 3D grafika na pražském Hlavním nádraží

Kresbu doplní na Hlavním nádraží masivní branding a nabídka tyčinek Snickers v přilehlých obchodech. „Počítáme s tím, že díky masivnímu brandingu, si cestující vytvoří asociaci s naší značkou i v obchodech,“ dodává Radovan Veselý, brand manažer značky Snickers.  

Dále bude komunikace probíhat na internetu, na Facebooku, YouTube a také v místě prodeje, kde bude značka podpořena prostřednictvím nosičů s brandingem Gremlina.

Snickers
Nosič s brandingem Gremlina

TV spot byl natočen ve Francii agenturou CLM BBDO. Adaptaci spotu do češtiny zajišťuje BBDO Londýn. Na české kampani spolupracují agentury AMI Communications, Promoangel a mediální agentura Mediacom.

-kch-