Aukro podpoří na podzim svou nabídku módy

neděle, 21. září 2014, 08:02 Aktuality, Reklama MediaGuru

Obchodní portál Aukro.cz odstartoval podzimní produktovou kampaň zaměřenou na kategorii Móda. Cílem je podpořit nové značkové zboží a celkově šíři produktové nabídky a zdůraznit nákupy přes mobilní zařízení.

Šestitýdenní kampaň se sloganem „V módě je nakupovat online“ se objeví v televizi na kanálech skupiny Nova a Atmedia, kde budou vysílány postupně dvě verze spotu.

Dále bude k vidění na internetu. „Na internetu pak jdeme cestou image bannerů a brandingu stránek v kombinaci s produktovými kreativami,“ doplňuje marketingový ředitel portálu Aukro.cz Lukáš Krejza. V říjnu se kampaň objeví také na rámečcích v pražském metru a v příměstských vlacích a Aukro bude mít i branding tunelu na přestupní stanici Můstek.

Aukro_Modni kampan

„Kampaň je součástí nového fashion konceptu, který představuje značku Aukro coby silného lokálního hráče v segmentu online módy. Proto jsme komunikaci rozšířili i na mladší zákazníky. Zároveň i nadále komunikujeme výhody nakupování přes mobilní zařízení, které je podle našeho průzkumu v kategorii Móda stále oblíbenější. Od roku 2012 například vzrostl počet nákupů přes mobilní zařízení v této kategorii více než trojnásobně,“ říká Lukáš Krejza.

Podporu svého fashion konceptu Aukro zahájilo již na letošním Mercedez-Benz Prague Fashion Weekendu (MBPFW), kde převzal záštitu nad návrhářskými talenty.

Kreativní koncept je adaptací globální kampaně v rámci skupiny Allegro a podílela se na něm agentura DDB.

-kch-