Bauer Media mění koncept vánočních příloh

úterý, 02. září 2014, 16:54 Aktuality, Tisk MediaGuru

Letošní vánoční příloha vydavatelství Bauer Media vyjde 18. listopadu v rozsahu 48 stran. Vyjde jako součást prosincových vydání časopisů Cosmopolitan, Dolce Vita, Esquire, Harper's Bazaar, Speed a Žena a život.

Podle vydavatelství Bauer Media bude designována jiným způsobem než obvykle. Má být postavena na produktových tipech a stranách běžných pro lifestylové časopisy. Opustí tedy tradiční strukturu daných tematických okruhů – móda, kosmetika, dekor, elektronika apod., v katalogu přiloženém k časopisu. Každý produkt bude graficky zapracován na tiskovou stranu podle její informační logiky.

Podporu vydání zajistí kampaň plánovaná napříč portfoliem tiskových a on-linových titulů vydavatelství Bauer Media. Na internetu budou příloha a produkty prezentovány mj. formou dynamických bannerů.

Bauer Media

-mav-