Citroën podporuje nový model Cactus

pondělí, 29. září 2014, 09:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Od začátku září podporuje automobilka Citroën nadlinkovou kampaň na podporu nového modelu Cactus. Kampaň poběží až do konce září v televizi, outdooru, printu a na internetu, v říjnu bude pokračovat v posledních dvou zmíněných mediatypech.

Nový model se vyznačuje inovací v podobě ochranných vzduchových kapslí Airbump na bocích karoserie, jež mají ochrannou funkci před drobnými poškozeními karoserie. Zároveň nabízí desítky kombinací barev. „Očekáváme, že kampaní přivedeme i zákazníky, kteří ještě nemají se značkou Citroën zkušenost, tedy zcela nové klienty. To se ostatně dle prvních informací o prodejích tohoto modelu již potvrzuje,“ říká marketingová ředitelka Citroënu Martina Bedrnová.

Na tvorbě kampaně se podílela kreativní agentura Havas. Média zajišťuje agentura OMD.

-kch-