ČP podpoří v TV životní pojištění Můj život

pátek, 12. září 2014, 08:16 Aktuality, Reklama MediaGuru

V pondělí 15. září startuje Česká pojišťovna komunikační kampaň na podporu nového životního pojištění s názvem „Můj život“. Ta má především upozornit na hlavní benefity produktu – na flexibilitu, srozumitelnost a jednoduchost. Motivem, který propojuje komunikaci napříč mediatypy, je dětská skládačka, složená do obrázku rodiny, a slogan: „Můj život je fajn, poskládám si ho sám“. Stejný motiv se již od července objevoval na pobočkách společnosti.

MujZivot

Česká pojišťovna odstartuje komunikaci televizními spoty, v další části kampaně bude TV reklama doplněna o sponzoring vybraných pořadů a product placement v seriálu Ordinace v růžové zahradě 2. Kampaň doplní polepy a plakáty na pobočkách. V říjnu se rozšíří o outdoor a tisk ve formě inzerce a advertoriálů. Kampaň sází rovněž na kinoreklamu.

V rámci online komunikace bude využito vedle klasické displejové reklamy a videoreklamy také speciální microsite www.mujzivotjefajn.cz a herní mobilní aplikace s názvem Fungram. Na microsite si mohou zájemci například spočítat, o kolik se sníží jejich příjem v důsledku dlouhodobé pracovní neschopnosti či invalidity.

Fungram1

Kreativní zpracování pochází z dílny agentury Dorland, on-line část kampaně zastřešila agentura Media factory. 

-kch-