Evropskou kampaň pro Kingspan dělá Leo Burnett

pátek, 12. září 2014, 17:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

Společnost Kingspan, jež se zaměřuje na výrobu izolací, se rozhodla spustit evropskou kampaň. Cílem je jednak zvýšit povědomí o společnosti, jednak podpořit nový produkt – izolaci Koolterm K5. Chce s ní oslovit především architekty, projektanty a stavební firmy. Kampaň z dílny Leo Burnett se postupně objeví v Čechách, na Slovensku, Polsku, Francii a severských zemích.

Klíčovým prvkem kreativního konceptu je vymezení se oproti klišé, typická pro standardní izolační materiály typu polystyren či minerální vlny, jako jsou tloušťka použité izolace, složitá architektonická řešení nebo výsledné množství světla v interiéru.

Izolace

Kampaň poběží v tištěných oborových médiích, na internetu na oborových serverech, doplní ji direct mailing mířící na architekty a projektanty.

Kampaň je dílem kreativního týmu Leo Burnett pod vedením Richarda Kolbe a Davida Brodera, on-line část kampaně vznikla ve spolupráci s digitální agenturou Adbros.

-kch-