IKEA ukazuje v kampani typické české ráno

čtvrtek, 04. září 2014, 05:37 Aktuality MediaGuru

IKEA v rámci aktuální kampaně propaguje svůj nový katalog, jehož hlavním tématem jsou koupelny a ložnice, tedy místa, kde každý den začíná a končí. Právě na začátek dne – na ráno – se kampaň tematicky soustředí. Vychází přitom z lifestylového průzkumu na téma ranní zvyklosti Čechů, Slováků a Maďarů.

Kampaň, jež poběží až do 17. září, je k vidění v televizi, outdooru a na internetu. Televizní spot „Vše pro vaše pěkné ráno“ natočil režisér Milan Balog.

V outdooru kampaň využívá billboardy, bigboardy, double bigboardy, CLV display, potisk metrotunelu na Florenci a Muzeu, LED billboardy, smartboardy a postercubes. Vizuály nafotil Bohumil Pospíšil. Na internetu komunikuje prostřednictvím bannerů, odkazujících na stránky www.ceskerano.cz, na níž je možné porovnat vlastní odpovědi s výsledky průzkumu, zároveň je microsite propojena s taktickou nabídkou IKEA.

Kreativa pochází od agentury Kaspen/Jung von Matt.

-kch-