UPC představuje nový komunikační koncept

úterý, 02. září 2014, 12:44 Aktuality, Reklama MediaGuru

V pondělí 1. září uvedla společnosti UPC nový komunikační koncept s názvem MEGArodina, ve kterém účinkují jako hlavní hvězdy hrdinové s MEGAsílou a MEGAschopnostmi, které získávají díky MEGArychlému internetu od UPC.

UPC

„Koncept MEGArodiny ukazuje celou škálu možností, které zákazníkům rychlé a stabilní připojení nabízí. A to všem členům rodiny najednou a na různých zařízeních. Není tak problém například sledovat filmy, poslouchat hudbu, hrát online hry – a to všechno dohromady. S novým konceptem zároveň představujeme náš nový claim ,UPC – můžete cokoliv’,” řekl Karel Smrž, ředitel pro značku a zákaznickou zkušenost UPC.

Kampaň bude k vidění v outdooru, tisku, televizi a na internetu. Ve venkovním prostoru využije billboardy, CLV a prostředky MHD. V televizi bude nasazen reklamní spot ve třech mutacích i sponzorské vzkazy na kanálech skupiny Prima a TV Barrandov. Cílem kampaně je podpořit prodej všech služeb, primárně internetového připojení, a dále zvýšit povědomí o UPC.

Kreativa pochází od varšavské agentury Heart&Brain, adaptaci zajistila agentura Ogilvy&Mather, tým Františka Mareše.

-kch-