Češi mají na Golden Drum zatím devět shortlistů

středa, 08. října 2014, 09:33 Aktuality, Reklama MediaGuru

Festival Golden Drum, který se koná od 7. do 10. října ve slovinském Portoroži, vyhlásil první den shortlisty v kategoriích Radio, Digital, New or innovative, Digital campaigns including Mobile campaigns, Branded content, Direct campaigns, Events a Public relations.

České agentury mají celkem devět želízek v ohni. Se čtyřmi shortlisty soutěží agentura Young & Rubicam, z nichž tři získala v kategorii Radio za kampaň pro Národní divadlo, čtvrtý v kategorii Digital campaigns za Photobomb pro Harley Davidson.

Habanera pro Národní divadlo

Photobomb

Se třemi shortlisty se dostala do finále agentura Geometry Global se svou kampaní Fanstars pro Český rozhlas, a to v kategoriích Digital, Mobile a Digital campaigns.

Fanstars

Po jednom shortlistu má agentura Havas Worldwide Prague za kampaň Tři minuty stačí pro Amnesty International v kategorii Digital a agentura Ogilvy & Mather za kampaň Audiotrees pro Český rozhlas v kategorii Mobile.

Tři minuty stačí

Audiotrees

Vítězové budou oznámeni ve středu 9. října večer.

-kch-