ČS podporuje od října novou značku Blue

čtvrtek, 02. října 2014, 08:29 Aktuality, Reklama MediaGuru

Česká spořitelna začíná od 1. října nabízet na 138 pobočkách a dvou výhradních pobočkách v Praze a Brně osobní bankovnictví pod novou značkou Blue. S ní cílí banka na klienty ze střední příjmové třídy, tedy těm, co chodí na účet více než 30 tisíc měsíčně.

„Chceme, aby nová značka přitáhla pozornost k našemu stávajícímu modelu obsluhy prostřednictvím osobních bankéřů. Pod značkou Blue chceme do budoucna portfolio služeb obohacovat a přitáhnout pozornost ještě více klientů,“ říká Josef Havelka, marketingový ředitel České spořitelny.

Novou značku podpoří od začátku října do konce prosince kampaň v tisku, rádiu, outdooru a na internetu.

BlueCS

Komunikaci doplní i roadshow po regionu. Spolu s tím dojde i ke kompletnímu rebrandingu poboček, který bude spočívat v nových polepech a plakátech ve výlohách, vnitřních backlightů a vizuálů.

-kch-