Effie jde do finále, nejvíce nominací má VCCP

pondělí, 20. října 2014, 12:17 Reklama MediaGuru

Nejefektivnější reklamy uplynulého roku budou oceněny na začátku listopadu.

Osmnáctý ročník soutěže o nejefektivnější reklamu Effie 2014 zná finalisty.  Rozhodla o nich porota podle měřitelných a doložitelných výsledků kampaní. Do letošního ročníku reklamní agentury přihlásily 68 kampaní, které běžely v období od ledna 2013 do června 2014.

Porota do finále poslala 30 kampaní. Nejvíce nominací získala agentura VCCP následovaná firmami Momentum Czech Republic, Ogilvy & Mather, McCann Prague, Wunderman, Lowe GGK nebo WMC GREY. Kdo z nich si v sedmi kategoriích odnese broznové, stříbrné a zlaté EFFIE se klienti i tvůrci z reklamních agentur dozvědí 5. listopadu v Kině Lucerna.

Od minulých let se porota odborníků pozměnila. V jejím čele však zůstává Jiří Janoušek z Asociace komunikačních agentur (AKA), která Effie pořádá. O nejefektivnějších reklamách uplynulého období dále rozhodovali David Čermák / Momentum Czech Republic, Miloš Čermák / iHned.cz, Michel Fleischmann / Lagardere Active ČR, Milan Hladký / Marketing & Media, Hana Huntová / SIMAR, Bronislav Matyšek / Globus ČR, Jakub Petřina / Air Bank, Petra Průšová / Millward Brown Czech Republic, Vladimír Rejlek / Wunderman, Jan Rauschert / Comtech Group, Jana Špačková / Ferrero Česká a Jan Tuček / STEM/MARK.

Effie je spolu s Louskáčkem považována za nejprestižnější českou soutěž v oblasti komerčních komunikací. Podle licence postupované zakladatelskou společností v USA se koná v 38 zemích a v Evropě má své kontinentální finále EuroEffie pořádané každoročně v Bruselu.

Slavnostním večerem v Kině Lucerna opět provedou Tomáš Měcháček a Tomáš Jeřábek.

 Přehled prací na shortlistu, Effie 2014

Potraviny Kampaň Agentura Klient
S chutí do Texasu McCann Prague Intersnack
Kinder Den Momentum Czech Republic Ferrero Česká
Grunt polévky Hullabaloo Vitana
Nápoje
Smart beer Young & Rubicam Praha Pivovary Staropramen
Buď jsi král, nebo ne! VCCP Heineken
Nevyměknem VCCP Stock Plzeň
Aperol Spritz kino u Vltavy Loosers Rémy Cointreau Czech Republic
Starobrno Drak - z nuly na sto za 4 měsíce WMC GREY HEINEKEN Česká republika
Spotřební zboží
Casting Créme Gloss McCann Prague L´Oréal
7 dní Peugeot. Teď nebo nikdy! Havas Worldwide Prague Peugeot Česká republika
Splň si svůj sen OgilvyOne L´Oréal
Finanční služby
Nemáte chuť na nové auto? Momentum Czech Republic ŠkoFIN
Trh s bankovními půjčkami – další výzva pro Air Bank Ogilvy & Mather AirBank
Jak loutky rozhýbaly spoření v České republice Momentum Czech Republic ING Bank
Konsolidace půjček se snižováním úroků od GE Money Bank Labstore GE Money Bank
MasterCard Super Cup 2013 sponsorship – MasterCard Dělovka McCann Prague MasterCard Europe
Ostatní služby
Nejpohodlnější přepis energií Wunderman RWE
Lamluva Leo Burnett Advertising LAMA MOBILE
Příběh nejcennější energie Lowe GGK Skupina ČEZ
Plyn z první ruky VCCP MND
Deset kaček pro štěstí: Jak deset kaček přineslo 20 tisíc nových hráčů VCCP Sazka
Jak Češi znovu objevili svoji vlast Ogilvy & Mather Czech Tourism
Malý rozpočet
Pražský hrad na prodej Passion Communications Czech Point 101
TCHIBO KDYKOLI / KDEKOLI - mobilní aplikace pro chytré telefony Lowe GGK Tchibo Praha
25% ročního objemu během pouhých 2 týdnů WMC GREY Emirates Airline
Statements Leo Burnett RockZone 105,9 (Londa)
Sociální, ekologický a kulturní marketing
Proč soudit předčasně? Comtech Group IQ Roma servis
Vzkazy proti rakovině Ogilvy & Mather Ministerstvo zdravotnictví ČR
Tankování hendikepovaných Wunderman Ford Motor Company
Olympijský park Soči-Letná Geometry Global Český olympijský výbor

Další informace najdete zde.

-mav-