Flema opravila shortlist, postupují jiné kampaně

úterý, 07. října 2014, 17:24 Reklama MediaGuru

Chyba v aplikaci způsobila mylný výčet prací na shortlistu. Vítězové budou známi 15. října.

Pořadatel mediální soutěže Flema, společnost Flemedia, musela opravit finálový shortlist. Při sčítání hlasů totiž došlo k chybě, a to kvůli mylně nastavenému algoritmu v nové aplikaci, kterou pořadatel soutěže použil. Do finále soutěže se tak nakonec dostaly zcela jiné práce, než bylo původně oznámeno.

„Omlouváme se vám všem za komplikace, které jsme tímto způsobili a také za předčasnou radost či zklamání. Věříme, že je důležité, aby vyhrály ty nejlepší kampaně, které jsme letos mohli v Česku a na Slovensku zažít,“ uvedl za pořadatele René Jež.

Ve finále je nakonec deset českých a devět slovenských prací. Nejvíce zastoupení mají z tuzemských mediálních agentur skupiny Omnicom (nominace pro PHD, Attention! Media) a WPP (nominace pro MEC a MediaCom). Na shortlist se dostaly i práce některých zadavatelů (Česká spořitelna, Marks & Spencer) a rozhlasových zastupitelství RRM a MMS.

Slovenské agentury zastupují ve finále nejčastěji agentury ze skupiny WPP, nominace mají také Carat, Digita.sk, Starmedia a Zaraguza.

Aktualizovaný shortlist soutěže Flema, 2014

Nejlepší využití TV

Telecom – Superstar Social TV / MEC Slovakia (sk)
Jameson – Chuť nade vše v Show Jana Krause / PHD ČR (cz)

Nejlepší využití rádia

Skiareál Klínovec + Fajn rádio – Fajn lyžák na Klínovci / Media Marketing Services (cz)
Bobík – S Bobíkem je legrace v každém věku / Regie Radio Music (cz)

Nejlepší využití tisku

IBM – Infarktové čítanie / digita.sk (sk)

Nejlepší využití OOH

SANANIM – Končím s hulením / Attention!Media (cz)
Marks & Spencer – Mluvící lednice / Marks & Spencer Czech Republic (cz)
T-Mobile – Deezer taneční parket / MediaCom Praha (cz)
ICE&FIRE – Interaktívny horiaci billboard  / Zaraguza (sk)

Nejlepší využití digitálních médií

OPEL – Opel 24 hodín / Carat Slovakia (sk)
Česká spořitelna – Sniž sazbu sobě i nejbližším v první facebookové nabídce hypoték vůbec! / Česká spořitelna (cz)
Forbes – Život není fér / Y&R Praha (cz)

Nejlepší využití kinoreklamy

Česká spořitelna – Rodina nás baví / MEC Czech (cz)

Nejlepší malá kampaň

Marks & Spencer – Mluvící lednice / Marks & Spencer Czech Republic (cz)
Telekom – Nepočujúci / MEC Slovakia (sk)
Telekom – Depeche Mode / MEC Slovakia (sk)
Uniqa – Meteo Uniqa / Mindshare Slovakia (sk)

Nejlepší kampaň

OPEL – Opel 24 hodín / Carat Slovakia (sk)
Coca-cola – Pošli dobro ďalej / STARMEDIA (sk)

Práce je možné prohlédnout zde.

-mav-