Rémy Martin pořádá sampling na festivalech

sobota, 25. října 2014, 10:30 Aktuality, Marketing MediaGuru

Značka prémiového koňaku Rémy Martin z portfolia Rémy Cointreau připravila při příležitosti zahájení umělecké sezóny sérii ochutnávek na hudebních festivalech.

Rémy Martin svůj komunikační koncept dlouhodobě spojuje s klasickou hudební scénou. Letos jej rozšířila o spolupráci s festivaly Dvořákova Praha a Struny podzimu. Pro VIP hosty obou hudebních událostí připravila značka sampling koňaků Rémy Martin VSOP Mature Cask Finish a Coeur de Cognac. Kromě samotné ochutnávky byly pro hosty obou festivalů připraveny tiskoviny „Týdeník Klasika“ v novinové formě, které vyjma hudebních témat představily portfolio značky a přiblížily návštěvníkům paralely mezi uměním a vznikem prémiového koňaku.

Rozsáhlejší spolupráci navázala značka Rémy Martin také s předním českým orchestrem PKF – Prague Philharmonia, který v letošním roce slaví 20. výročí svého vzniku. V rámci oslav byly rovněž připraveny ochutnávky koňaku a “Týdeník Klasika”. V průběhu celé jubilejní sezóny pak bude PKF – Prague Philharmonia distribuovat vstupenky v obalu s brandingem Rémy Martin.

Komunikační koncept značky již tři roky připravuje kreativní agentura Loosers. 

-kch-