Amundsen podpoří okurkovou vodku v digitálu

pondělí, 03. listopadu 2014, 11:41 Aktuality, Marketing, Reklama MediaGuru

Značka vodky Amundsen z distribučního portfolia společnosti Stock Plzeň uvádí na trh dvě novinky – Amundsen Pineapple & Coco (ananas & kokos) a Amundsen Fresh Cucumber & Lime (okurka s limetkou). Obě varianty byly zvoleny na základě spotřebitelských testů.

„Variantu s okurkou jsme zvažovali již dlouho, ale až nyní pro ni nastal ten pravý čas,“ uvedl group brand manažer Tomáš Hejkal. Okurková příchuť podle něho navazuje na rostoucí popularitu okurkových limonád v gastronomii a přenáší tento zážitek i do podoby likéru.

Stock Plzeň podpoří novinky v gastronomii i maloobchodní síti, v rámci plánovaných eventů a v digitálních médiích.

Nové příchutě rozšiřují již stávající řadu značky Amundsen, do které se řadí kromě čisté vodky také varianty Lime & Mint, Melon, Pear, Cranberry, Strawberry, Plum, Green Apple, Peach nebo Energy.

-kch-