Češi byli třetí nejúspěšnější na evropské IMC

neděle, 30. listopadu 2014, 09:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Třetí příčku v úspěšnosti obsadili na evropské soutěži IMC European Awards (IMC - integrovaná marketingová komunikace) české agentury, které letos získaly celkem sedm cen – čtyři stříbrné a tři bronzové. Úspěšnější byli jen Belgičani, kteří si odnesli celkem 16 trofejí, a Irové s deseti cenami.

Do Irska putovala také letošní Grand Prix, a to konkrétně do agentury Publicis D za kampaň Renault Carculator pro Renault. 

Z českých agentur dvakrát bodovala Geometry Global, jež získala stříbro a bronz za kampaň Olympijský park Soči na Letné. Stříbro vyhrála také agentura Dark Side za svou internetovou guerillovou kampaň pro Dolce Gusto, agentura Momentum za kampaň UPC za rohem a nakonec Ogilvy & Mather za aplikaci Audiotrees pro Český rozhlas. Po bronzu si vysloužila agentura Comtech za kampaň Proč soudit předčasně? pro IQ Roma Servis a agentura Wunderman za kampaň Setkávání v cloudu pro Microsoft.

Oceněné české kampaně na IMC European Awards

Ocenění Kategorie Kampaň Agentura  Klient
Stříbro Sponsorship/Joint Effort/Tie-In Olympijský Park Soči na Letné Geometry Global ČOV
Stříbro Product Launch/Relaunch/Trial Campaigns Zachraňte kávovar! Dark Side Nestlé
Stříbro B2B UPC za rohem McCann-Erickson Prague / Momentum UPC
Stříbro Innovative Idea or Concept Audiotrees Ogilvy & Mather Český rozhlas
Bronz Small Budget Setkávání v cloudu Wunderman Prague Microsoft
Bronz Event Marketing Olympijský Park Soči na Letné Geometry Global ČOV
Bronz Integrated Communication Proč soudit předčasně? Comtech Group IQ Roma Servis

Přehled výsledků naleznete zde.

-kch-