Češi byli třetí nejúspěšnější na evropské IMC
Třetí příčku v úspěšnosti obsadili na evropské soutěži IMC European Awards (IMC - integrovaná marketingová komunikace) české agentury, které letos získaly celkem sedm cen – čtyři stříbrné a tři bronzové. Úspěšnější byli jen Belgičani, kteří si odnesli celkem 16 trofejí, a Irové s deseti cenami.
Do Irska putovala také letošní Grand Prix, a to konkrétně do agentury Publicis D za kampaň Renault Carculator pro Renault.
Z českých agentur dvakrát bodovala Geometry Global, jež získala stříbro a bronz za kampaň Olympijský park Soči na Letné. Stříbro vyhrála také agentura Dark Side za svou internetovou guerillovou kampaň pro Dolce Gusto, agentura Momentum za kampaň UPC za rohem a nakonec Ogilvy & Mather za aplikaci Audiotrees pro Český rozhlas. Po bronzu si vysloužila agentura Comtech za kampaň Proč soudit předčasně? pro IQ Roma Servis a agentura Wunderman za kampaň Setkávání v cloudu pro Microsoft.
Oceněné české kampaně na IMC European Awards
Ocenění | Kategorie | Kampaň | Agentura | Klient |
Stříbro | Sponsorship/Joint Effort/Tie-In | Olympijský Park Soči na Letné | Geometry Global | ČOV |
Stříbro | Product Launch/Relaunch/Trial Campaigns | Zachraňte kávovar! | Dark Side | Nestlé |
Stříbro | B2B | UPC za rohem | McCann-Erickson Prague / Momentum | UPC |
Stříbro | Innovative Idea or Concept | Audiotrees | Ogilvy & Mather | Český rozhlas |
Bronz | Small Budget | Setkávání v cloudu | Wunderman Prague | Microsoft |
Bronz | Event Marketing | Olympijský Park Soči na Letné | Geometry Global | ČOV |
Bronz | Integrated Communication | Proč soudit předčasně? | Comtech Group | IQ Roma Servis |
Přehled výsledků naleznete zde.
-kch-