Jameson lokalizuje OOH reklamu podle měst

středa, 19. listopadu 2014, 16:21 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značka irské whiskey Jameson v listopadu spustila novou outdoorovou kampaň, v níž uplatňuje prvky lokalizace. Kreativa je uzpůsobena městům, v nichž kampaň probíhá. Cílem je posílit značku v regionech a probudit ve spotřebitelích emoce.

Obyvatelé až 37 měst České republiky se tak mohou setkat s 450 plochami, v nichž je slogan „Born in Dublin. Enjoyed in…“ doplněn konkrétním názvem. Kampaň je k vidění například v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kolíně, Písku, Mostě nebo Chomutově.

Jameson_Praha

Jameson_Ostrava

Jameson_Zlin

Kampaň navazuje na celosvětový koncept, který připravila agentura TBWA New York. O nákup médií se stará agentura PHD. 

-kch-