Kinder vybralo dětské čs. ambasadory, změní obaly

čtvrtek, 13. listopadu 2014, 14:29 Aktuality, Marketing MediaGuru

Kinder čokoláda změní na jaře své obaly. Dá na ně vítěze česko-slovenské soutěže „Staň se tváří Kinder čokolády“, která probíhala v období od září do října. Obaly Kinder čokolády se doposud měnily jen velmi vzácně, od roku 1973 na nich byla tvář chlapce Güntera Euringera, který bych nahrazen novým obličejem až v roce 2005.

Obal Kinder čokolády s Günterem Euringerem
Obal Kinder čokolády s Günterem Euringerem
Obal Kinder čokolády od roku 2005
Obal Kinder čokolády od roku 2005

Do soutěže, jíž se mohly zúčastnit děti ve věku 4 až 12 let, se přihlásilo 5 800 fotografií. Z celkového počtu se prostřednictvím online hlasování dostalo do užšího výběru celkem 80 finalistů, z nichž vítěze vybrala porota sestavená ze zástupců společnosti Ferrero, Dary Rollins, Gábiny Partyšové, zpěvačky Victorie a Kateřiny Kristelové.

Kinder Chocolate

Limitovaná edice, čítající milion kusů krabiček s tvářemi deseti českých i slovenských dětí, bude v prodeji na začátku jara 2015. Podpoří ji in-store komunikace.

Výherci soutěže a nové tváře obalů čokolády Kinder s porotkyněmi Darou Rollins, Victorií a Kateřinou Kristelovou
Výherci soutěže a zároveň nové tváře obalů čokolády Kinder s porotkyněmi Darou Rollins, Victorií a Kateřinou Kristelovou

Podobná aktivace probíhala již na německém, italském či polském trhu. Na aktivaci se podílela kreativní agentura Momentum, o PR se postarala agentura Weber Shandwick. 

-kch-