Huawei cílí v digitálu na stávající zákazníky

čtvrtek, 04. prosince 2014, 17:16 Aktuality, Reklama MediaGuru

Výrobce elektroniky Huawei zahájil poslední část zimní kampaně. V digitálu chce posílit vztah se svými stávajícími zákazníky a upozornit na rozšíření produktů Huawei v českých domácnostech.

Na microsite www.NajdiHuawei.cz spustila značka soutěž o přístroje Huawei, do níž se uživatelé registrují prostřednictvím kódů výrobků Huawei, které vlastní. Značka tak chce využít skutečnosti, že některý z jejích přístrojů (router, mobilní telefon, tablet a mnoho dalších) má doma na dva miliony Čechů, velká část z nich o tom ale neví. Podobnou strategii bude značka aplikovat v příštím roce i na dalších evropských trzích.

NajdiHuawei

Soutěžní microsite je součástí rozsáhlé zimní vlny komunikace, kterou Huawei odstartoval v listopadu imageovou reklamní kampaní v outdooru, online médiích a tisku. Tváří kampaně je hokejista Jaromír Jágr, který se se smartphonem Ascend P7 objevuje na billboardech, v metru a reklamních bannerech na největších internetových portálech.

Huawei_Jagr_1

Kampaň vytvořila agentura Inspiro Solutions ze skupiny Kindred Group.

-kch-