mBank podpoří TV kampaní své směřování do mobilu
Koncem prosince spustí mBank novou reklamní kampaň, kterou chce podpořit svou novou mobilní aplikaci mBank 2.0. Komunikace klade důraz zejména na mobilní rozměr banky. „Chceme, aby písmeno m v našem názvu znamenalo mobilní a maximálně výhodnou banku,“ řekl na tiskové konferenci Paweł Kucharski, výkonný ředitel obchodního oddělení mBank. I z tohoto důvodu mBank do příštího roku plánuje oproti letošnímu roku zdvojnásobit své investice do marketingu. Komunikovat chce každé čtvrtletí, pokaždé v řádech desítek milionů.
Mobilní aplikace mBank 2.0 umožňuje sledování každodenních výdajů a rozpočtu, odesílání plateb bez nutnosti opakovaného zadávání čísla účtu a nabízí navigaci k nejbližšímu bankomatu. Vše je podřízeno intuitivnímu ovládání, a tak například pro přihlášení do aplikace nebo potvrzení platby stačí zadat PIN kód. Již nyní je ke stažení na GooglePlay. Pro systém iOS bude k dispozici od ledna. Plánuje se i tvorba aplikace pro Windows Phone.
Kromě podpory mobilní aplikace je záměrem kampaně také zvýšit povědomí o bance a jejích produktech. I proto bude investovat 50 % rozpočtu kampaně do televize. K vidění bude na kanálech skupiny Nova a Prima. Televizní spoty se sloganem „Ikona mobilnosti“ doplní billboardy a komunikace na internetu.
Polská verze spotu (česká verze bude spuštěna od konce prosince)
Kreativní koncept pochází z dílny agentury BBDO.
-kch-