mBank podpoří TV kampaní své směřování do mobilu

středa, 10. prosince 2014, 11:44 Aktuality, Reklama MediaGuru

Koncem prosince spustí mBank novou reklamní kampaň, kterou chce podpořit svou novou mobilní aplikaci mBank 2.0. Komunikace klade důraz zejména na mobilní rozměr banky. „Chceme, aby písmeno m v našem názvu znamenalo mobilní a maximálně výhodnou banku,“ řekl na tiskové konferenci Paweł Kucharski, výkonný ředitel obchodního oddělení mBank. I z tohoto důvodu mBank do příštího roku plánuje oproti letošnímu roku zdvojnásobit své investice do marketingu. Komunikovat chce každé čtvrtletí, pokaždé v řádech desítek milionů.

Mobilní aplikace mBank 2.0 umožňuje sledování každodenních výdajů a rozpočtu, odesílání plateb bez nutnosti opakovaného zadávání čísla účtu a nabízí navigaci k nejbližšímu bankomatu. Vše je podřízeno intuitivnímu ovládání, a tak například pro přihlášení do aplikace nebo potvrzení platby stačí zadat PIN kód. Již nyní je ke stažení na GooglePlay. Pro systém iOS bude k dispozici od ledna. Plánuje se i tvorba aplikace pro Windows Phone.

Kromě podpory mobilní aplikace je záměrem kampaně také zvýšit povědomí o bance a jejích produktech. I proto bude investovat 50 % rozpočtu kampaně do televize. K vidění bude na kanálech skupiny Nova a Prima. Televizní spoty se sloganem „Ikona mobilnosti“ doplní billboardy a komunikace na internetu.

Polská verze spotu (česká verze bude spuštěna od konce prosince)

Kreativní koncept pochází z dílny agentury BBDO. 

-kch-