Aktuality
Starší články
Specialisté dál zvyšují sledovanost v pondělním večeru
Seriál Specialisté dál vylepšuje svoji pozici v pondělním večerním vysílání. Premiérový díl sledovalo 1,45 mil. diváků starších 15 let, šlo o nejlepší výsledek večera. Také druhý z uváděných dílů byl vysoce sledovaný (1,2 mil.).
Doporučované
Marks & Spencer mění sortiment, investuje do rekonstrukce
Marks & Spencer zdvojnásobí počet položek mraženého sortimentu. Do nabídky rovněž přidá kuchyňské potřeby a domácí doplňky.
Marketér Aleš Veselý se stává generálním ředitelem Sazky
Dosavadní marketingový ředitel Sazky Aleš Veselý nastupuje do čela společnosti. O jeho nástupci v marketingu se rozhodne v nejbližších týdnech.
Visa v kampani vybízí k bezkontaktním platbám
Ve vánoční kampani Visa připomíná, že i za dárky lze platit rychle a bezkontaktně.
Albert ve vánoční kampani opět peče, tentokrát bílé Vánoce
Albert se již tři roky po sobě spojuje ve vánoční kampani s postavou Darebáčka, který plní přání prostřednictvím pečení.
Vodafone reaguje na nenávistné komentáře k vánoční kampani
Nenávistné komentáře namířené na dětské protagonisty letošní vánoční kampaně Vodafone odmítá.
ČT plánuje druhou řadu seriálu Kukačky, mírně upraví ČT2
Nový seriál Kukačky by měl mít pokračování, Česká televize plánuje jeho druhou řadu.
Visa na kreativu volí Wieden+Kennedy a Publicis
Visa si v globálním tendru vybrala na kreativu agenturu Wieden+Kennedy a skupinu Publicis Groupe.
Tváří vánoční kampaně Penny jsou čeští dodavatelé
Vánoční kampaň Penny Marketu se nese v duchu tradičních českých Vánoc a vystupují v ní zaměstnanci českých dodavatelů.
Pohřeb prince Philipa odvysílají ČT, Nova i CNN Prima
Všechny tuzemské velké televizní skupiny budou v sobotu odpoledne vysílat přímý přenos z posledního rozloučení s manželem britské královny Alžběty II.
Bauhaus spustí na podzim e-shop, v onlinu míří víc na ženy
Bauhaus kromě výsadby stovky tisíc stromů letos plánuje přijít s vlastním e-shopem a v online komunikaci míří více na ženy.
Evropská vysílací unie je znepokojena vývojem kolem ČT
Evropská vysílací unie (EBU) dnes varovala před sílícím tlakem na Českou televizi.
Závěrečný díl první řady seriálu Kukačky byl pořadem dne
Poslední díl první řady seriálu Kukačky sledovalo 1,56 mil. diváků (15+), šlo o nejlepší výsledek večera i celého dne. Více než milion diváků přilákala pohádka S čerty nejsou žerty.
Prima v neděli 2. května zařadí pořad Máme rádi Jiřinku
Prima upraví díl své soutěže Máme rádi Česko a v neděli 2. května od 20:15 ho při příležitosti 90. narozenin Jiřiny Bohdalové odvysílá pod názvem Máme rádi Jiřinku.