Přehlídka: Co na Vánoce upekla světová reklama

středa, 24. prosince 2014, 08:18 Reklama MediaGuru

Přejeme všem čtenářům radostné a klidné prožití vánočních svátků.

Letošní vánoční reklamy světových značek provázejí pohádkové příběhy, silné emoce i superschopnosti. Podívejte se při příležitosti začínajících vánočních svátků na některé z nich.

Britská společnost Sainsbury’s ve své vánoční reklamě připomíná 100 let starý Štědrý den v zákopech za I. světové války.

Marks & Spencer tentokrát vsadil na létající vánoční víly, které vždy jen věci trochu popostrčí ke šťastnější vánoční atmosféře.

Na pohádkovou notu si zahrál i britský obchodní dům Harrods, který vypráví příběh o malém myšákovi Peteru Pumpernickelovi.

Obchodní dům John Lewis stejně jako loni vybíral protagonisty ve zvířecí říši. V roli nerozlučného kamaráda se letos objevil tučňák.

Drogerie Boots ukázala, jak důležité je být na svátky ve společnosti svých blízkých.

O radosti dělit se s ostatními je letošní reklama španělské vánoční loterie.

Luxusní značka Burberry svou vánoční reklamu umístila na divadelní prkna s londýnskými kulisami. Srdečné pozdravy posílá Romeo Beckham, syn britského fotbalisty a bývalé Spice girl.

Další luxusní značka Dior nechala nahlédnout do tajů své továrny na parfémy.

Super Vánoce se super schopnostmi nabízí francouzský mobilní operátor Orange.

A nakonec koleda v provedení amerického řetězec Kmart, který si zahrál na tak trochu jiný buben.

-kch-