Přehlídka: Co na Vánoce upekla světová reklama
Přejeme všem čtenářům radostné a klidné prožití vánočních svátků.
Letošní vánoční reklamy světových značek provázejí pohádkové příběhy, silné emoce i superschopnosti. Podívejte se při příležitosti začínajících vánočních svátků na některé z nich.
Britská společnost Sainsbury’s ve své vánoční reklamě připomíná 100 let starý Štědrý den v zákopech za I. světové války.
Marks & Spencer tentokrát vsadil na létající vánoční víly, které vždy jen věci trochu popostrčí ke šťastnější vánoční atmosféře.
Na pohádkovou notu si zahrál i britský obchodní dům Harrods, který vypráví příběh o malém myšákovi Peteru Pumpernickelovi.
Obchodní dům John Lewis stejně jako loni vybíral protagonisty ve zvířecí říši. V roli nerozlučného kamaráda se letos objevil tučňák.
Drogerie Boots ukázala, jak důležité je být na svátky ve společnosti svých blízkých.
O radosti dělit se s ostatními je letošní reklama španělské vánoční loterie.
Luxusní značka Burberry svou vánoční reklamu umístila na divadelní prkna s londýnskými kulisami. Srdečné pozdravy posílá Romeo Beckham, syn britského fotbalisty a bývalé Spice girl.
Další luxusní značka Dior nechala nahlédnout do tajů své továrny na parfémy.
Super Vánoce se super schopnostmi nabízí francouzský mobilní operátor Orange.
A nakonec koleda v provedení amerického řetězec Kmart, který si zahrál na tak trochu jiný buben.
-kch-