Tiscali a ARBOmedia ruší agenturní provizi

pátek, 05. prosince 2014, 15:02 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

Společnosti Tiscali Media a ARBOmedia ruší k 1. 1. 2015 agenturní provizi pro prodej internetové reklamy. „Ztrácí svůj motivační smysl. Naší snahou je zjednodušit ceník a zpřehlednit nabídku klientům, agenturní provizi považujeme za relikt devadesátých let, kdy plnila úplně jiné funkce než v současnosti,“ zdůvodnil marketingový a PR ředitel Michal Fejk.

Tiscali Media je provozovatelem internetových medií zaměřených na infotainment, volnočasové aktivity, celebrity a gaming. Měsíční návštěvnost představuje více než 2,9 milionu lidí, patří do první desítky největších internetových provozovatelů.

Na reklamním trhu zastupuje Tiscali Media komunikační platformu Skype s měsíční návštěvností 3,2 mil. reálných uživatelů měsíčně (zdroj: Netmonitor, říjen 2014).

Z desítky největších internetových provozovatelů se tak Tiscali Media přidala k Seznamu, skupině Mafra či Economii, které už agenturní provizi zrušily.

-mav-