Audi letos plánuje marketingovou ofenzívu

čtvrtek, 15. ledna 2015, 07:00 Marketing MediaGuru

Investice do marketingu zůstanou na podobné úrovni jako loni, kdy je Audi značně navýšila.

Automobilka Audi počátkem ledna představuje na českém trhu nové modely Audi A1 a Q3. Druhý z nich podpoří v nadcházejících měsících online, printovou a eventovou kampaní. V lednu a únoru přitom ještě „doběhne“ v outdooru, tisku a na internetu kampaň na podporu Audi A6 s headlinem Freerider, jež byla zahájena na sklonku loňského roku.

Tyto dvě kampaně představují první ochutnávku marketingové ofenzívy, kterou jako jeden z letošních cílů značky Audi zmínil na tiskové konferenci šéf společnosti Porsche ČR Franz Pommer. Marketingová podpora má značce spolu s novými modely či konkurenceschopné nabídky mobility pomoci zvýšit podíl na trhu a dostat se v segmentu prémiových vozů opět na první místo. 

Nový model Audi A1 Sportback
Nový model Audi A1 Sportback
Audi Q3
Nový model Audi Q3

Marketingová ofenzíva bude spočívat nejen v mediálních investicích, ale také v podpoře zkušebních jízd, a to jak u dealerů, tak v rámci eventů značky Audi. „Na podporu našeho nového modelu Audi Q3 plánujeme například event ve Špindlerově Mlýně. Zároveň bychom rádi zapojili naše sportovce ze Svazu lyžařů ČR, jehož jsme od prosince partnerem,“ přibližuje Pavla Vokrouhlíková, marketingová manažerka značky Audi.

Investice do marketingu budou letos podobné jako loni. V roce 2014 přitom značka Audi své investice výrazně navýšila. V prémiovém segmentu automobilů se svým podílem investic značka Audi v loňském roce vedla.

Komunikaci připravuje značka Audi dohromady se svými agenturami. Od října spolupracuje s kreativním uskupením SOOO, s. r. o. O PR aktivity se stará agentura AC&C PR, eventy spojené se zkušebními jízdami zajišťuje agentura Perform Production. Mediální plánování a nákup médií má na starosti agentura Mediacom, digitální kampaně spravuje H1.cz.

V roce 2014 bylo v České republice registrováno 3 935 nových vozů Audi, tedy o 19,6 % více než v roce 2013. S tímto obchodním výsledkem získala značka se čtyřmi kruhy tržní podíl ve výši 2 %.

-kch-