Česká spořitelna vytváří komunikační hub

pondělí, 12. ledna 2015, 11:38 Marketing, PR MediaGuru

Česká spořitelna vytváří supertým komunikace, zahrne i marketing.

Česká spořitelna restrukturalizuje svůj tým komunikace. Vytváří tzv. Communications Hub, supertým, který se stane komunikačním uzlem pro celou společnost.

„Doba pokročila a dříve osvědčené modely našim dnešním potřebám v oblasti komunikace už nestačí. Chceme mnohem víc využít veškerý potenciál a know-how, který nabízejí naše komunikační týmy, a to ve stylu, obsahu i způsobu komunikace vůči všem cílovým skupinám,“ vysvětlil MediaGuru.cz Marek Pšeničný z tiskového oddělení České spořitelny.  

Cílem je propojit profesionály napříč bankou a využít mezioborového plánování a koordinace přes všechny komunikační disciplíny. „Slibujeme si od toho svěží a skvěle zacílenou komunikaci směrem ke klientům i zaměstnancům,“ dodává Pšeničný.

Communications Hub čítá kolem devíti desítek lidí a kromě specialistů, kteří pokrývají celé spektrum marketingových a komunikačních aktivit, zahrnuje také týmy ombudsmanů, sponzoringu, CSR, Nadaci ČS a Nadaci depositum bonum. Vede ho Josef Havelka, ředitel marketingu, jeho zástupkyní je Klára Gajdušková, ředitelka úseku firemní komunikace.

-kch-