GE podporuje nový účet s kocourem na bowlingu

úterý, 06. ledna 2015, 10:50 Aktuality, Reklama MediaGuru

GE Money Bank uvádí na trh nový běžný účet Genius bene+, který je pod podmínkou, že na něj přijde měsíčně alespoň 10 tisíc korun, bez poplatků. Za aktivní využívání konta, definováno platbou kartou minimálně ve výši 5 000 korun, nabízí svým zákazníkům padesátikorunu měsíčně. Na debetní kartě je k účtu automaticky spuštěn věrnostní program bene+.

Na novinku již od 24. prosince upozorňoval na novinku teaser s kocourem na bowlingu.

Plná verze spotu i s produktovou nabídkou běží od začátku roku na stanicích televizních skupin Nova, Prima a Atmedia. K vidění bude do konce ledna.

Součástí kampaně bude také neadresný roznos letáků do schránek CRM, podpora na bankomatech, vybraných webech a na sociálních sítích. Doplní je komunikace v metro rámečcích.

GE Money Bank - klíčový vizuál
GE Money Bank - klíčový vizuál

Kampaň také počítá s regionálními eventy. Promotéři v kocouřích kostýmech postupně navštíví více než 100 lokalit v blízkosti poboček GE Money Bank, kde budou kolemjdoucím předávat speciální 50 Kč mince s kocourem. Každý, kdo s mincí přijde na pobočku GE Money Bank, za ni získá skutečných 50 Kč.

GE Money Bank - eventová kampaň s kocourem
GE Money Bank - eventová kampaň s kocourem

Kreativní koncept pochází od agentury Labstore. Natáčení spotu, jehož režie se ujal Daniel Růžička, probíhalo v bowlingovém centru na Kladně. Hlas kocourovi opět propůjčil herec Marek Taclík. O produkci se postarala společnost Target Pictures. Nákup televizních médií zajišťuje agentura OMD, internet Starcom.

-kch-