Gunn Report: Nejlepší kampaně mají automobilky

pátek, 30. ledna 2015, 15:05 Reklama MediaGuru

Gunn Report vyhodnotil nejlepší loňské kampaně.

Prestižní sborník Gunn Report vyhodnotil nejlepší kampaně uplynulého roku. „Kreativita může být měřena získanými cenami,“ říká zakladatel sborníku Donald Gunn a vysvětluje, že sestavení žebříčku je založeno na analýze výsledků nejdůležitějších kreativních ocenění z celého svět. Nejlépe bodovaly kampaně automobilek: „The Epic Split“ s Jean-Claude Van Dammem od Volvo Trucks a „Sound of Honda“. Nejoceňovanější síťovou agenturou se stala BBDO, nejoceňovanější agenturou švédská Forsman & Bodenfors a ze zadavatelů nejvíce na cenách bodovalo již zmíněné Volvo.

Nejlepší reklama na světě 2014 – Film

Pořadí

Kampaň

Zadavatel

Agentura

Země

1. The Epic Split Volvo Trucks Forseman & Bodenfors Švédsko
2. Sorry I Spent It On Myself Harvey Nichols Christmas adam&eveDDB Velká Británie
3. Mistakes New Zealand Transport Agency Clemenger BBDO NZ

Nejlepší reklama na světě 2014 - Print/OOH

Pořadí

Kampaň

Zadavatel

Agentura

Země

1. Letters Fiat/Don't Text and Drive Leo Burnett Tailor Made Brazílie
1. Un-Cinq Guiness Draught In a Bottle BBDO Proximity Singapur
3. The Magic of Flying British Airways OgilvyOne Worldwide Velká Británie

Fiat

Nejlepší digitální kampaň 2014

Pořadí Kampaň Zadavatel Agentura Země
1. Sound of Honda - Ayrton Senna 1989 Honda Internavi Dentsu Japonsko
2. The Epic Split Volvo Trucks Forseman & Bodenfors Švédsko
3. Live Test Series Volvo Trucks Forseman & Bodenfors Švédsko

Nejlepší kampaně 2014 - All Gunn Blazing

Pořadí

Kampaň

Zadavatel

Agentura

Země

1. Live Test Series Volvo Trucks Forseman & Bodenfors Švédsko
2. Bentley Burial ABTO/Brazilian Organisation of Organ Transplant Leo Burnett Tailor Made Brazílie
3. Sound of Honda - Ayrton Senna 1989 Honda Internavi Dentsu Japonsko

Nejlepší kampaně 2014 - Média

Pořadí

Kampaň

Zadavatel

Agentura

Země

1. Sound of Honda - Ayrton Senna 1989 Honda Internavi Dentsu Japonsko
2. Sorry I Spent It On Myself Harvey Nichols Christmas adam&eveDDB Velká Británie
3. Live Test Series Volvo Trucks Forseman & Bodenfors Švédsko

Nejlepší agentury 2014

1) Forsman & Bodenfors (Švédsko)

2) Dentsu (Japonsko)

3)  adam&eveDDB (Velká Británie)

Nejlepší digitální agentury 2014

1) Forsman & Bodenfors (Švédsko)

2) Dentsu (Japonsko)

3)  Clemenger BBDO (Nový Zéland)

Nejlepší síťové agentury 2014 

1) BBDO

2) DDB

3) Leo Burnett

Nejoceňovanější země 2014

1)USA

2) Velká Británie

3) Brazílie

Nejoceňovanější zadavatelé 2014

1) Volvo

2) Volkswagen

3) Honda

Více informací naleznete zde.

-kch-