Jurečka: Kampaně by měl stát koordinovat

středa, 04. února 2015, 17:56 Aktuality, Marketing MediaGuru

Státní kampaně na podporu maloobchodního spotřebního zboží by měly být koordinovány s výrobci. Myslí si to ministr zemědělství Marian Jurečka, jehož rezort je podepsán pod kampaní pro značky Klasa a Regionální potravina. „Nejlepší bude, když budeme jako stát na kampaních spolupracovat s výrobci a potravinářskou komorou,“ řekl na konferenci Retail Summit, která se ve dnech 3. a 4. února koná v Praze, a uvedl příklad úspěšné spolupráce s vinaři. Sám je odhodlán se o podobnou spolupráci zasadit.

Prezidentka Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR Marta Nováková je naopak přesvědčena, že nejdůležitějším prvkem v propagaci jsou samotní obchodníci. „Musí zde být jednoznačná koordinace mezi státní správou, výrobci a obchodem,“ dodala.

-kch-