MasterCard Obchodníkem roku 2014 se stala IKEA

středa, 04. února 2015, 06:00 Aktuality, Marketing MediaGuru

Absolutním vítězem a držitelem titulu MasterCard Obchodník roku 2014 se stejně jako loni stala společnost IKEA. Ta byla rovněž oceněna v rámci oborových kategorií jako MasterCard Obchodník pro domácnost 2014.

Mezi další vítěze oborových kategorií patří Kaufland, Sportisimo, Deichmann, mall.cz, dm drogerie markt, Neoluxor, czc.cz a OBI. Ocenění v kategorii GE Money Bank nejpřínosnější věrnostní program získal Yves Rocher. Obchodníkem bez bariér se opět stalo Tesco. Cenu veřejnosti, kterou udělili zákazníci hlasováním na internetu a přes SMS, se stal řetězec Lidl, který byl rovněž oceněn za svůj projektu Paulus vs. Ihnačák – kuchyně Lidlu v kategorii Kreativita roku 2014.

Hlasování  GE Money Bank Cena veřejnosti

Cena verejnosti

Celkový vítěz i vítězové v jednotlivých sortimentních kategoriích byli určeni na základě výsledků rozsáhlého reprezentativního internetového výzkumu společnosti Incoma GfK na vzorku 1 000 respondentů z celé České republiky.

O vítězi v kategorii Inovace v obchodě roku 2014 rozhodli účastníci Retail Summitu na základě nominací odborné poroty. Stal se jím Rohlik.cz.

Výsledky MasterCard Obchodník roku 2014

MasterCard Obchodník roku 2014

Vítěz

absolutní vítěz IKEA ČR
2. místo dm drogerie markt
3. místo drogerie Teta

Oborové kategorie

Obchodník s potravinami Kaufland
Obchodník s oděvy a obuví Deichmann
Obchodník se sportovními oděvy a potřebami Sportisimo
Internetový obchodník mall.cz
Obchodník s drogerií a parfumerií dm drogerie markt
Obchodník s elektronikou czc.cz
Obchodník s knihami Neoluxor
Obchodník pro dům, zahradu a chovatele OBI
Obchodník roku pro domácnost IKEA
Obchodník bez bariér Tesco

Zvláštní kategorie

Cena veřejnosti Lidl
Věrnostní program Yves Rocher
Kreativita roku Lidl
Inovace v obchodě Rohlik.cz