Metaxa soutěží o domácí party na sociálních sítích

pondělí, 09. února 2015, 15:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

Metaxa odstartovala 1. února aktivační soutěž o domácí party Metaxa Partyhausu, která v několika etapách poběží po celý rok. Využity v ní budou sociální sítě – především Facebook a Instagram.

Každé z kol bude trvat 14 dní a budou na sebe navazovat. „První kolo začalo už 1. února geolokační soutěží. Soutěžící byli vyzváni prostřednictvím Facebooku, aby na zadaných souřadnicích hledali 4 krabičky s klíči od Metaxa Partyhausu. Všechny klíče našli za 40 minut,“ přibližuje Mária Hrablíková, brand manažerka značky Metaxa.

Metaxa

V polovině února odstartuje další kolo soutěže, kdy bude muset zájemce označit devět svých přátel, se kterými by si chtěl na party v Metaxa Partyhausu a k tomu vtipně popsat, jak vypadal poslední společný mejdan. Od 1. března bude následovat soutěž s promo videem „nemáte kde pařit“. V té budou soutěžící vypisovat na základě videa všechny možné věci, které najdou v Metaxa Partyhausu. Od 15. března si zase zkusí, jaký mají odhad. Z obrázku budou muset tipovat, kolik sunballů je v nádobě na obrázku. Celé to bude uzavírat soutěž od 29. března, kdy každý soutěžící vyfotí selfie u kontejneru pod Žižkovskou věží.

„V roce 2014 jsme začali s podporou domácích party, se kterou budeme pokračovat i v roce 2015. Využijeme k tomu především Metaxa Partyhaus a různé ,call to action‘ aktivity, díky kterým zažije domácí party co nejvíce lidí, a Metaxa se tak dostane do širšího povědomí jako značka alkoholu, který je na domácí party jak ideální,“ dodává k aktivaci Mária Hrablíková. 

-kch-