Milka podporuje čokolády se slanými sušenkami

sobota, 21. února 2015, 11:02 Aktuality, Reklama MediaGuru

Milka uvádí na trh nové čokolády Milka Tuc a Milka LU, které spojují čokoládu se slanými sušenkami. Uvedení novinek  podporuje kampaní Jakože, cože?!, která je k vidění v televizi či v rámečcích metra.

Kampaň rovněž doplňuje projekt „Ženy jinak. Jakože, cože?!“ představující ženy, které zasvětily život profesím, typickým spíše pro muže. Mezi nimi bude například jeřábnice Nikol Zimčíková, svářečka Karka Valentová, mistryně světa v páce Rebeka Martinkovičová či hokejová brankářka Zuzana Tomčíková.

Celý projekt vyvrcholil ve středu 18. února na náměstí Republiky, kde byly pro veřejnost připraveny workshopy, na kterých si mohli návštěvníci a především návštěvnice vyzkoušet, co obnáší práce jednotlivých ambasadorek.

Milka

Akci, kterou moderovala herečka a módní bloggerka Nikol Moravcová, doplnil sampling. Event připravila pro značku agentura PR.Konektor. 

-kch-