O BTL a digital Jihlavanky Espresso se postará Triad

úterý, 10. února 2015, 07:32 Aktuality, Reklama MediaGuru

V lednovém tendru společnosti Tchibo Praha na zajištění BTL a digitální kampaně značky Jihlavanka Espresso byla ze tří účastníků vybrána agentura Triad Advertising. Ta byla v loňském roce podepsána pod contentovou kampaní Jihlavanky Šálek nápadů.

„Jsme rádi, že jsme ve společnosti Tchibo mohli obhájit svoji pozici a pokračovat v online contentové kampani, která splnila cíle a klient se ji rozhodl prodloužit,“ dodává Petra Jankovičová, managing directorka českého Triadu.

Stávající komunikace pokračuje do konce března, kdy na ni plynule naváže vítězný koncept lednového tendru. Nová contentová kampaň má Šálek nápadů rozvíjet nejen v online prostředí, kde měl místo dosud, ale i BTL aktivitami. Trvat by měla minimálně 6 měsíců.

Triad na konci minulého roku získal do svého portfolia také značku Granko, Pilsner Urquell či Gambrinus.

-kch-