O2 se poprvé v kampani spojuje s konkrétní tváří

čtvrtek, 19. února 2015, 13:20 Reklama MediaGuru

Nový komunikační koncept s objevitelem Jiřím Havelkou přibližuje Ondřej Křivka z O2.

V únoru představila společnost O2 nový komunikační koncept, kterým uvádí svůj positioning. „Cílem našeho komunikačního konceptu je vysvětlit hlavní výhody moderních technologií i těm zákazníkům, kteří si k nim zatím nenašli cestu. Mobilní internet, chytrá zařízení nebo digitální televize O2 TV jim totiž mohou díky svým funkcím zásadně zlepšit kvalitu života,“ popisuje novou roli značky pro MediaGuru.cz Ondřej Křivka, šéf marketingové komunikace a brand managementu O2. Chytré možnosti přitom chce zákazníky nechat objevovat ve všech oblastech života – v komunikaci s blízkými, v práci, při studiu či zábavě, pomáhat jim uspořit čas či peníze.

Téma objevování se u značky přesouvá do středu zájmu, což vyjadřuje i její nový claim: „Objevujte teď a tady“, který je již od začátku února k vidění v outdooru a na internetu. „Claim slouží jako zdůraznění našeho poslání. Budeme lidem pokaždé přinášet něco, co jim rozšíří obzory a zjednoduší život, a tak apelovat na to, aby se vydali na cestu objevování tady a teď. Potřebné služby a technologie jsou totiž dostupné už nyní,“ přibližuje Ondřej Křivka. Na vizuálech O2 také nově pracuje s bublinami, které mají zprostředkovat kouzlo objevování. Televize se v nich mění ve stroj času, což odkazuje na funkci zpětného zhlédnutí O2 TV, a internet ve vesmír informací díky síti LTE. Rovněž je znatelný i facelift vizuální identity.

objevujte_ted_a_tady_mamut

objevujte_ted_a_tady_vesmír

Poprvé v historii komunikace značky se O2 spojuje s konkrétní tváří, kterou ztvárňuje divadelní režisér Jiří Havelka (viz úvodní fotografie). „Jiří Havelka je náš nový hrdina, objevitel a průvodce, který se zvídavostí sobě vlastní prochází světem O2 a inspiruje lidi k využívání nových technologií,“ říká Ondřej Křivka a dodává, že jeho role nikdy nebude využívána na hard-sell, jen zřídka se bude vyskytovat v printu či outdooru.

Ve čtvrtek 19. února startuje kampaň na podporu O2 Internetu na doma, která v první fázi nabádá diváky, aby navštívili web a ověřili si dostupnou rychlost internetu na své adrese. V dalších spotech se bude značka věnovat výhodám pevného internetu v kombinaci s věrnostním programem Extra výhody nebo s O2 TV.

Kromě televize bude kampaň silně přítomna i na internetu. Pro online byly vytvořeny další tři spoty, využívány budou retargetingové nástroje. V plánu jsou také content marketingové aktivity. „Při příští kampani spustíme portál, kde budeme lidem přinášet větší i menší objevy, kromě našich služeb tam své místo budou mít i vychytávky pro lepší každodenní život,“ doplňuje Ondřej Křivka. Pro přípravu obsahu, konkrétně pro natáčení videí, bude sloužit mimo jiné i připravovaný showroom v centrále firmy, kde budou vystaveny nejmodernější dostupné technologie.

Zda bude koncept s Jiřím Havelkou pokračovat i po skončení zimní kampaně, se uvidí. „Chtěli bychom i další kampaň v podobném duchu. Jak dlouho budeme s tímto konceptem pokračovat, však závisí na výsledcích jednotlivých kampaní,“ uzavírá Ondřej Křivka.

Kreativní koncept vytvořil interní tým O2. Produkce se zhostila společnost Dawson, režie se ujal Rob Blishen. V televizi budou k vidění celkem tři reklamní spoty a jeden sponzorský vzkaz. Dalších několik spotů vzniklo pro účely online komunikace a remarketingu. Nákup a plánování médií zajistila agentura Médea.

-kch-